Iskilo toks techninis neaiskumas. kolega suporto kreipianciasias tepe gelsvu tepalu:
. Uzmeciau aki i aprasyma buvo parasyta : "nuo minus kazkiek ten iki +120". Sakau, man rodos sitas stabdziams netinka,nes suportai ikaista daugiau Kaiptik pro sali ejo virsininkas,nugirdo pokalbi ir dave jam galvon, sake sitas suvirs, tepk stabdziu skysciu ...
Vieni siulo tepti stabdziu skysciu, kiti tepalu tuo, treti purskiamu variu ir t.t.
Kuom tepate patys? (pagal suportu perrinkimo technologija yra specialus kreipianciuju tepalas, tai gal kas nuoroda i ta reikala turit?) Siaip ziurint i ta suporta, tai aplink stumokliuka juk (kuris vadinamas cilindriuku), yra guma, prie kreipianciuju irgi gumytes, tai is primo zvilgsnio ten nera taip karsta,kad guma sudegtu,taciau stabdziu skyscio (pvz dot4) virimo temperatura yra apie 250-260 laipsniu Kiek jusu ziniom gerai pastabdzius ikaista suportai? nes kolega mane formulistu isvadino,kad pas mane tiek ikaista Nekalbam apie sportines masinas, tuo atveju ten buvo paprasta honda accord. Taigi: kuom ir kodel tepti? ir kiek ikaista suportai?